۱۴۰۳.۰۷.۱۴

مستند «پا به توپ» به کارگردانی و تهیه کنندگی امیرحسین اسیوند محصول مرکز مستند سوره تولید شده در حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری که در بخش رقابتی جشنواره بین المللی فیلم مستند اوراسیا کشور روسیه حضور داشت، جایزه بهترین مستند این جشنواره را از آن خود کرد.


به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، احسان قائدی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: شب گذشته برابر با ۱۳ مهر ماه در اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم مستند اوراسیا کشور روسیه مستند « پا به توپ» توانست جایزه بهتری فیلم را از آن خود کند.

احسان قائدی افزود: این جشنواره توسط کشورهای مشترک‌المنافع برگزار می‌شود و از سراسر جهان فیلم‌های مستند در آن به رقابت می‌پردازند.

جایزه بهترین فیلم جشنواره مستند اوراسیا به « پا به توپ» تعلق گرفت

به گفته وی شهرهای اسمولنسک (در کشور روسیه) و مینسک (در کشور بلاروس) میزبان این رویداد فرهنگی بودند که اختتامیه این رویداد در شهر مینسک (در کشور بلاروس) برگزار شد.

قائدی درباره این جشنواره گفت: این رویداد با هدف حفظ تعامل فرهنگی، تاریخی، اطلاعاتی و خلاقانه در فضای اوراسیا راه‌اندازی شده است.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: مستند «پا به توپ» با نگاهی به فرهنگ و زیست بوم مردمان استان چهارمحال و بختیاری تولید شده و در این مستند زندگی دو برادر در یکی از روستا های استان را که تلاش دارند در ورزش فوتبال برترین باشند به تصویر کشیده است.

جایزه بهترین فیلم جشنواره مستند اوراسیا به « پا به توپ» تعلق گرفت

گفتنی است، نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند اوراسیا از ۳۰ سپتامبر تا ۴ اکتبر برابر با ۹ تا ۱۳ مهرماه سال جاری در روسیه برگزار شد و پخش جهانی این مستند به عهده مرکز بین‌الملل حوزه هنری کشور بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha